IX odsłona akcji Deweloperzy Dzieciom wystartowała!

Już po raz dziewiąty akcja Deweloperzy Dzieciom niesie uśmiech i pozytywną energię tam, gdzie są one najbardziej potrzebne – do domów dziecka, tych poznańskich i wielkopolskich, rodzinnych i zawodowych. W tym trudnym dla wszystkich roku pomoc otrzymają wychowankowie aż 8 domów dziecka, to 90 dzieci. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych eventów w branży nieruchomościowej w IX edycji zgromadził sporą liczbę darczyńców, wesprze go 39 deweloperów.

Tegoroczna edycja to już dziewiąta odsłona charytatywnej akcji organizowanej przez Mission Public Relations. To jedyny tego typu charytatywny projekt, który łączy deweloperów w imię szczytnego celu – niesienia pomocy potrzebującym dzieciom z domów dziecka. W tym roku – podobnie jak w latach ubiegłych – do akcji włączyli się deweloperzy. Lista zaangażowanych w pomoc przedstawicieli branży mieszkaniowej jest długa, a to pokazuje, jak wielkie serce ma każda z firm, szczególnie w tym trudnym dla wszystkich roku. Do IX edycji włączyli się:

Agrobex, Archicom, Area Development, Ataner, Budimex, Constructa Plus, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Echo Investment, Enklawa Winogrady, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Hryniewicz, Inwestycje Wielkopolski, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex Invest, KosDom, Lepiko Deweloper, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Planetbud Development, Proxin Investment, Quadro Development, Robyg, Skaland, Sky Investments, SSS Invest, Staneck Development, Tefra House, Villa, Virke.

Po raz pierwszy akcja Deweloperzy Dzieciom organizowana jest w momencie, kiedy szereg ograniczeń spowodowanych trwającą pandemią odciska piętno na niemal każdej sferze życia. To właśnie w takim okresie nowego wymiaru nabiera pojęcie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, ale także solidarności i niesienia pomocy. Jak potwierdza Sylwia Dorosceac, organizator akcji Deweloperzy Dzieciom, bez dołożenia swojej cegiełki w przygotowanie eventu, wielu deweloperów nie wyobraża sobie grudnia. – Zaangażowanie jak największej liczby firm w pomoc na rzecz dzieci z domów dziecka to nasza idea. Wspólne pomaganie integruje oraz daje poczucie sensu i satysfakcji – podkreśla Sylwia Dorosceac. Przedstawiciele branży nieruchomościowej angażując się w akcję, wcielają się w role Świętych Mikołajów i są darczyńcami prezentów dla dzieci z domów dziecka. Dzięki nim 90 wychowanków z 8 rodzinnych i publicznych domów dziecka oraz zawodowej rodziny zastępczej na początku grudnia odwiedzi Święty Mikołaj. Beneficjenci otrzymają spersonalizowane prezenty oraz vouchery na wspólną zabawę na basenie, w kinie, teatrze lub parku trampolin do wykorzystania, gdy sytuacja społeczna na to pozwoli. Ponadto, patronat tytularny nad wydarzeniem objął Oddział Poznański Polskiego Związku Firm Deweloperskich, z ramienia którego udział w nim wzięło 15 deweloperów.

Father and sonNewsletter_greenbud